martes, 13 de noviembre de 2007

Amb P. de Prada

Mira que vaig dir que això de fer blogs només era cool quan l’actualitzaves un parell de vegades el mes... que sinó sembla que no li donis importància a la teva cybervidasocial, i no és això es que... (vale és això). Ràpid, ràpid, ràpid... NY... Cool, smart, uoohh, Brooklyn, lights, ouhh, Prada, shoes, uooh, it's so briiiidgeeeandtunel, uoohh, 5th avenue, westside, eastside, MOMA, 43th floor, uoooh... I'm gonna come back (dontknowwhenorwhatorwhere...but i'm coming back). Ara la meva vida transcorre de forma increiblement descontrolada, sense temps per prendre alè, demà tinc examen d’angles, ah, perquè desprès del meu supercool viatge a NY he decidit que necessito saber anglès i puf, estic al upper 2 al IEN. En relació a això em vaig buscar un languaje exchange, Daniel, un noi fantàstic que em va fer pensar en que Londres, Delhi, Sydney, NY y Barcelona queden a 10 minuts de casa! Sempre em sorprèn trobar-me gent així... tant fantàstica, tant diferent i tant estupenda. Ah! Una altra gran new... La meva gran amiga Ana està de tornada! Torna a viure entre nosaltres, i no es que estiguem practicant la ouija (s’escriu així?) fent tornar a una morta, sinó que ha tornat de Dublín (ciutat mundialment coneguda per les biers...)!!! La veritat és que em sento feliç de saber que està a prop meu, mai t’adones quan lluny queda algú fins que la tens lluny. Prometo seguir el meu superblog per ser més super cool...
P. de Prada

No hay comentarios: